Rabobank Servicepunt in Kantoor Vreugdenhil

do. 24 december 2015

« Terug naar Archief

Binnenkort opent de Rabobank een Rabobank Servicepunt in Kantoor Vreugdenhil.

Wat betekent een Rabobank Servicepunt?

De definitie van service is: diensten aan klanten en het geven van hulp. ‘Dat is ook precies wat klanten van het Rabobank Servicepunt kunnen verwachten’, zegt Karl Pladdet, directeur Particulieren van Rabobank Noord-Groningen. ‘Voor veel vragen over dagelijkse bankzaken kunt u terecht bij het Rabobank Servicepunt’. Yvonne de Vries-Vreugdenhil van Kantoor Vreugdenhil vult aan dat haar medewerkers onder het genot van een kopje koffie / thee, Rabobank klanten begeleiden naar het servicepunt. Een servicepunt is dus een locatie waar klanten direct contact met de Rabobank kunnen maken. Voor alle vragen over bankzaken krijgen zij via de online verbinding met de Rabobank antwoord. De professionele Rabobank medewerker neemt de tijd om klanten bij te staan en advies te geven, via dit kanaal. Deze verbinding komt tot stand met hulp van een medewerker van Kantoor Vreugdenhil.