Team

Maak kennis met ons enthousiaste team van professionals.

Directie

vreugdenhil 00018960

Yvonne de Vries-Vreugdenhil

Kantoor Vreugdenhil is op 1 november 2003 opgericht door Yvonne de Vries-Vreugdenhil, een vakvrouw met ruime ervaring in de administratieve en secretariële dienstverlening. Zij heeft gekozen voor een eigen bedrijf, omdat zij haar eigen koers wilde varen en haar visie op administratieve dienstverlening wilde vormgeven. Yvonne heeft iets met cijfers, maar ook met ondersteunende werkzaamheden. Naar haar idee zijn beiden aspecten onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Financiële administratie

vreugdenhil 00006576

Gerrit Huizing

Sinds oktober 1977 ben ik werkzaam in de administratieve dienstverlening. Op 1 januari 2010 ben ik in dienst getreden bij kantoor Vreugdenhil. Ik draag zorg voor het opstellen en bespreken van jaarrekeningen voor eenmanszaken, maatschappen en rechtspersonen. Daarnaast verzorg ik de aangiften inkomstenbelasting voor zakelijke en particulieren klanten. Verder begeleid ik zowel zakelijke en particuliere klanten met het invullen van verschillende formulieren.

vreugdenhil 00018941

Sigrid Smits-Wiersum

In 1990 ben ik begonnen in de administratieve dienstverlening. Sinds 1 juni 2009 ben ik werkzaam bij kantoor Vreugdenhil. Mijn werkzaamheden bestaan uit het opstellen en bespreken van jaarrekeningen voor eenmanszaken, maatschappen en rechtspersonen. De ingewikkelde vraagstukken zijn voor mij een uitdaging om deze op te lossen. Ook houd ik mij bezig met het aanvragen van diverse subsidies en regelingen.

vreugdenhil 00006625

Ronald Knol

Sinds 2 december 2012 werk ik bij kantoor Vreugdenhil. Vanaf januari 1999 ben ik werkzaam in de administratieve dienstverlening. Ik hou mij bezig het coderen van financiële administraties en het verzorgen van de aangiften omzetbelasting voor onze zakelijke klanten. Daarnaast verzorg ik betalingen voor onze particuliere en zakelijke klanten. Tevens houd ik mij bezig met de ledenadministraties van verenigingen en stichtingen.

Henriette

Henriëtte van Kempen

vreugdenhil 00020240

Lidy Oosterhuis

vreugdenhil 00014695

Nikki Riepma

Van februari tot juli 2016 heb ik stage gelopen bij Kantoor Vreugdenhil. Sinds 1 juli 2016 werk ik 32 uur bij Kantoor Vreugdenhil. Ik houd mij vooral bezig met het coderen van financiële administraties voor onze zakelijke klanten. Ook houd ik mij bezig met de ledenadministratie van verenigingen en stichtingen. Op dit moment volg ik naast mijn werk de opleiding Praktijk Diploma Boekhouden via een avondstudie bij Markus Verbeek Praehep.

 

 

vreugdenhil 00018932

Wouter Hoff

Tot juli 2017 heb ik stage gelopen bij Kantoor Vreugdenhil. Vanaf juli 2017 werk ik 40 uur per week bij Kantoor Vreugdenhil. Na mijn stageperiode Ik doe ondersteunende werkzaamheden bij het verzorgen van de aangiften inkomstenbelasting voor zakelijke en particuliere klanten.

 

elise de jong

Elise de Jong

Medio 2012 ben ik parttime in dienst gekomen bij kantoor Vreugdenhil.

Ik combineer dit met de studie dierengeneeskunde in Utrecht. Ik codeer financiële administraties voor onze zakelijke klanten. Bovendien zorg ik samen met Renske voor de ledenadministratie van diverse verenigingen en stichtingen.

Anthon

Anthon den Hartogh

Op dit moment volg ik de opleiding VMBO op het HHC in Uithuizen. In april 2017 heb ik stage gelopen bij Kantoor Vreugdenhil. Daarna ben ik gevraagd om op de zaterdagen te komen werken. Ik verricht financiële en administratieve ondersteunende werkzaamheden voor onze klanten. 

Salarisadministratie

vreugdenhil 00006592

Marga Kooi

Ik ben sinds 5 december 1988 werkzaam in de administratieve en financiële dienstverlening.
Sinds 1 april 2014 ben ik parttime werkzaam bij Kantoor Vreugdenhil en verzorg de personeels- en salarisadministratie voor onze klanten.

Remy 20160919 00018165

Sandra Vos

Sinds 1 mei 2016 ben ik werkzaam bij Kantoor Vreugdenhil. Ik verricht de Personeels- en Salarisverwerking voor diverse  bedrijven. Hiervoor heb ik bijna 30 jaar gewerkt bij een Verzekeringsmaatschappij. Bij dit bedrijf heb ik verschillende  functies gehad o.a. administratief medewerker, klantadviseur, ondersteuning buitendienst en schadeafdeling.

Secretariële dienstverlening

vreugdenhil 00014707

Erna Boerema

Vanaf juli 1989 ben ik werkzaam in de financiële/administratieve sector. Op 1 januari 2006 ben ik in dienst getreden bij Kantoor Vreugdenhil. Sinds 1 oktober 2013 heb ik een duobaan met Lineke op het secretariaat. Wij verzorgen alle secretariële werkzaamheden voor Kantoor Vreugdenhil zelf. Een aantal klanten maakt ook gebruik van onze secretariële dienstverlening.

vreugdenhil 00018937

Lineke Pastoor

Ik ben sinds 1999 werkzaam als secretarieel en administratief medewerker. Per 1 oktober 2013 werk ik parttime bij kantoor Vreugdenhil als secretaresse. Samen met Erna heb ik een duobaan. Het secretariaat verzorgt alle secretariële werkzaamheden voor Kantoor Vreugdenhil. Er zijn ook klanten die gebruik maken van onze secretariële dienstverlening. 

Vreugdenhil Marlous

Marlous Taselaar

In augustus 2015 heb ik stage gelopen bij kantoor Vreugdenhil. Na het behalen van mijn secretaresse diploma ben ik vanaf juli 2016 werkzaam bij Kantoor Vreugdenhil. Op dit moment werk ik 4,5 dag bij Kantoor Vreugdenhil samen met Erna en Lineke op het secretariaat. Wij verzorgen samen alle secretariële werkzaamheden. 

vreugdenhil 00011043

Renske Boerma

Sinds september 2012 ben ik werkzaam bij Kantoor Vreugdenhil. Ik houd mij bezig met ondersteunende werkzaamheden voor het secretariaat en het verzorgen van de ledenadministraties voor verschillende verenigingen en stichtingen. In juni 2016 ben ik geslaagd voor mijn VWO-diploma. Op dit moment combineer ik mijn werk met de studie Bedrijfskunde aan de Rijksuniversiteit Groningen. 

 

Remy 20160919 00018149

Marion Kooi

Mijn naam is Marion Kooi en ik werk sinds juli 2016 naast mijn opleiding bij Kantoor Vreugdenhil.

Elke dag fiets ik naar het Hogeland College in Warffum en daar zit ik op het VWO.

Bij Kantoor Vreugdenhil doe ik de boodschappen, houd ik mij bezig met archiveren, kopieer- en scanwerkzaamheden en ondersteunende werkzaamheden van het secretariaat.