Maak kennis met Kantoor Vreugdenhil.
Kantoor Vreugdenhil is op 1 november 2003 opgericht door Yvonne de Vries-Vreugdenhil, een vakvrouw met ruime ervaring in de administratieve en secretariële dienstverlening. Zij heeft gekozen voor een eigen bedrijf, omdat zij haar eigen koers wilde varen en haar visie op administratieve dienstverlening wilde vormgeven. Yvonne heeft iets met cijfers, maar ook met ondersteunende werkzaamheden. Naar haar idee zijn beide aspecten onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Sinds oktober 1977 ben ik werkzaam in de administratieve dienstverlening. Op 1 januari 2010 ben ik in dienst getreden bij kantoor Vreugdenhil. Ik draag zorg voor het opstellen en bespreken van jaarrekeningen voor eenmanszaken, maatschappen en rechtspersonen. Daarnaast verzorg ik de aangiften inkomstenbelasting voor zakelijke en particulieren klanten. Verder begeleid ik zowel zakelijke en particuliere klanten met het invullen van verschillende formulieren.
In 1990 ben ik begonnen in de administratieve dienstverlening. Sinds 1 juni 2009 ben ik werkzaam bij kantoor Vreugdenhil. Mijn werkzaamheden bestaan uit het opstellen en bespreken van jaarrekeningen voor eenmanszaken, maatschappen en rechtspersonen. De ingewikkelde vraagstukken zijn voor mij een uitdaging om deze op te lossen. Ook houd ik mij bezig met het aanvragen van diverse subsidies en regelingen.
Sinds 2 december 2012 werk ik bij kantoor Vreugdenhil. Vanaf januari 1999 ben ik werkzaam in de administratieve dienstverlening. Ik hou mij bezig het coderen van financiële administraties en het verzorgen van de aangiften omzetbelasting voor onze zakelijke klanten. Daarnaast verzorg ik betalingen voor onze particuliere en zakelijke klanten. Tevens houd ik mij bezig met de ledenadministraties van verenigingen en stichtingen.
Op 1 september 2017 ben ik in dienst gekomen bij Kantoor Vreugdenhil. Mijn werkzaamheden bestaan uit het coderen van de financiële administratie, de voorbereidende werkzaamheden voor het maken van de jaarrekeningen van eenmanszaken, vennootschappen onder firma, B.V.’s en Verenigingen en Stichtingen.
Sinds 1 september 2017 ben ik parttime werkzaam bij Kantoor Vreugdenhil. Ik werk op maandag, woensdag en vrijdag. Ik hou mij op deze dagen bezig met de gehele financiële administratie van Kantoor Vreugdenhil. Dit houdt in dat ik mij bezig hou met de voorbereiding voor de facturering en het debiteurenbeheer en alle overige werkzaamheden, die betrekking hebben op de financiële administratie van Kantoor Vreugdenhil.
Sinds september 2012 ben ik werkzaam bij Kantoor Vreugdenhil. Ik hou mij bezig met het coderen van financiële administraties voor onze zakelijke klanten. Ook houd ik mij bezig met ondersteunende werkzaamheden voor het secretariaat en het verzorgen van de ledenadministraties voor verschillende verenigingen en stichtingen. Op dit moment combineer ik mijn werk met de studie Bedrijfskunde aan de Rijksuniversiteit Groningen.
Sinds 1 juli 2016 werk ik 32 uur bij Kantoor Vreugdenhil. Ik hou mij vooral bezig met het coderen van financiële administraties voor onze zakelijke klanten. Ook hou ik mij bezig met de ledenadministratie van verenigingen en stichtingen. Op dit moment volg ik naast mijn werk de opleiding Praktijk Diploma Boekhouden via een avondstudie bij Markus Verbeek Praehep.
Vanaf juli 2017 werk ik 40 uur per week bij Kantoor Vreugdenhil. Ik verzorg de aangiften inkomstenbelasting voor zakelijke en particuliere klanten. Tevens verzorg ik de aangiften Vennootschapsbelasting voor zakelijke klanten. Ik volg naast mijn werk de opleiding Assistent Fiscalist bij Markus Verbeek Praehep.
Sinds juni 2020 werk ik 40 uur bij Kantoor Vreugdenhil. Ik hou mij bezig met het coderen van de financiële administratie. Ook doe ik ondersteunende werkzaamheden voor het secretariaat.
Ik ben sinds 5 december 1988 werkzaam in de administratieve en financiële dienstverlening. Sinds 1 april 2014 ben ik parttime werkzaam bij Kantoor Vreugdenhil en verzorg de personeels- en salarisadministratie voor onze klanten. In 2018 heb ik het examen Praktijkdiploma Loonadministratie succesvol afgesloten.
Sinds 1 mei 2016 ben ik werkzaam bij Kantoor Vreugdenhil. Hiervoor heb ik bijna 30 jaar gewerkt bij een Verzekeringsmaatschappij. Bij dit bedrijf heb ik verschillende functies gehad o.a. administratief medewerker, klantadviseur, ondersteuning buitendienst en schadeafdeling. Bij Kantoor Vreugdenhil verzorg ik samen met Marga de Personeels- en Salarisverwerking voor diverse bedrijven. In 2018 heb ik het Praktijkdiploma Loonadministratie gehaald.
Sinds mei 2018 ben ik werkzaam bij kantoor Vreugdenhil. Ik volg de studie Rechten in Groningen. Bij Kantoor Vreugdenhil doe ik ondersteunende werkzaamheden voor de loonadministratie.
Vanaf juli 1989 ben ik werkzaam in de financiële/administratieve sector. Op 1 januari 2006 ben ik in dienst getreden bij Kantoor Vreugdenhil. Samen met Marlous en Lineke verzorgen wij alle secretariële werkzaamheden voor Kantoor Vreugdenhil zelf. Een aantal klanten maakt ook gebruik van onze secretariële dienstverlening.
Ik ben sinds 1999 werkzaam als secretarieel en administratief medewerker. Sinds 1 oktober 2013 werk ik parttime bij kantoor Vreugdenhil als secretaresse. Samen met Erna en Marlous werk ik op het secretariaat. Het secretariaat verzorgt alle secretariële werkzaamheden voor Kantoor Vreugdenhil.
In augustus 2015 ben ik in dienst gekomen bij Kantoor Vreugdenhil en heb ik stage gelopen voor mijn opleiding Secretaresse. Nadat ik mijn diploma secretaresse heb behaald ben ik vanaf juli 2016 werkzaam bij Kantoor Vreugdenhil, dit heb ik gecombineerd met de BBL opleiding Directiesecretaresse. Deze heb ik in juli 2017 afgerond. Op dit moment werk ik 38 uur bij Kantoor Vreugdenhil samen met Erna en Lineke op het secretariaat. Wij verzorgen samen alle secretariële werkzaamheden.
Sinds 14 mei 2019 werk ik bij Kantoor Vreugdenhil. Ik zorg ervoor dat de collega’s in een schone omgeving kunnen werken. Ook draag ik zorg voor de planten.